دسته‌بندی مقالات جدیدترین مقالات مقالات تصادفی مقالات پربازدید

جدیدترین مقالات

مقالات تصادفی

مقالات پربازدید

در روز قدس با زبان روزه و با معنویت و یکپارچگی همه باید فریاد آزادی قدس شریف را سر دهیم

آیت الله کعبی: استراتژی امام خمینی در واقع بر این بود که امت اسلامی را به سمت تحقق حاکمیت اسلام و اجرای قوانین و مقررات اسلامی و بسیج امت اسلامی در مقابل شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیست‌ها هدایت کنند.


عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در روز قدس با زبان روزه و با معنویت و یکپارچگی همه باید فریاد آزادی قدس شریف را سر دهیم چون فریاد آزادی قدس همان جهاد دفاعی است که بر هر مرد و زن واجب کفایی است.

 

آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: روز قدس راهبرد پایه‌ای امام خمینی (ره) برای دفاع از اسلام و مسلمانان است که اهمیت روز قدس امسال به مراتب بیشتر از سال‌های گذشته است.



وی تصریح کرد: اگر اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را به دو بخش قبل از انقلاب و بعد از آن تقسیم کنیم سال به سال آرمان فلسطین و آزادسازی قدس در نزد امت اسلامی روشن‌تر و به آزادی قدس نزدیک‌تر شده‌ایم.



عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز باید آزادی قدس را به عنوان نقطه مرکزی اندیشه، عواطف و احساسات جهان اسلام در راستای یک واجب دینی مورد توجه قرار دهیم که در همین زمینه می‌توان کشورهای جهان اسلام را به یکدیگر متصل و یکپارچه کرد.



وی در ادامه تاکید کرد: در روز قدس با زبان روزه و با معنویت و یکپارچگی همه باید فریاد آزادی قدس شریف را سر دهیم چون فریاد آزادی قدس همان جهاد دفاعی است که بر هر مرد و زن واجب کفایی است. امام  بر این مبنا تلاش کردند که با شکل‌گیری روز قدس این جهاد فراموش نشود.



آیت‌الله کعبی ادامه داد: فراموشی آرمان روز قدس و پنهان‌کاری خطر صهیونیستی و جابه‌جایی در دشمنی‌ها استراتژی صهیونیست‌ها است که امت اسلامی نباید در دامن آن‌ها قرار گیرد.

IMG-20150707-070158.jpg

وی یادآور شد: امروز فرماندهی داعش و تکفیری‌ها دست‌نشانده‌ آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی است و مدیریت داعش توسط بعثی‌ها صورت می‌گیرد و پیاده‌نظام آنها را نیروهایی که در دام پنهان‌کاری خطر صهیونیست افتاده‌اند و اهمیت استراتژی آزادی قدس را برای امت اسلامی درک نکرده‌اند؛ تشکیل می‌دهد.



عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: استراتژی امام خمینی (ره) در واقع بر این بود که امت اسلامی را به سمت تحقق حاکمیت اسلام و اجرای قوانین و مقررات اسلامی و بسیج امت اسلامی در مقابل شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیست‌ها هدایت کنند.



وی در پایان خاطرنشان کرد: روز قدس امسال  به دلیل انحراف تکفیری‌ها و فراموش کردن آرمان قدس توسط برخی از جریان‌های تند سلفی باید با شکوه‌تر و قوی‌تر از همیشه برگزار شود. روز قدس می‌تواند خیلی‌ها را از خواب غفلت بیدار کند.

ارسال سوال