دسته‌بندی مقالات جدیدترین مقالات مقالات تصادفی مقالات پربازدید

جدیدترین مقالات

مقالات تصادفی

مقالات پربازدید

آيت الله كعبي: مردم و رهبري پيروز انتخابات هستند

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: مردم و رهبري پيروز انتخابات هستند. آيت الله عباس كعبي در گفتگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: حضور حماسي مردم بيانگر تثبيت و افزايش اقتدار ملي در عرصه داخلي و نيز بي توجهي به القاي جدايي ملت از نظام توسط رسانه هاي بيگانه است. 
 وي ادامه داد: رسانه هاي بيگانه خيلي تلاش كردند كه با القاي ياس و نااميدي و سرخوردگي نشان دهند كه ملت با نظام يا بخشي از ملت با نظام فرق كرده است ولي مردم نشان دادند كه بي توجه به رسانه هاي بيگانه به نداي رهبر معظم انقلاب اسلامي لبيك مي گويند. عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم افزود: ملت و رهبري پيروز اين انتخابات بودند و نشان دادند كه آمريكا و انگليس بارها توسط ملت ايران متحمل شكست هاي سنگين شدند و ملت اراده حقوقي خود را در صندوق هاي راي براي بالابردن ضريب اعتماد، قدرت و كارآمدي از مردم سالاري نظام نشان داد.
    وي بيان كرد: اين حماسه تاريخي با تنوع سليقه اي كه آحاد مردم دارند بيانگر اين است كه مردم به آرمان هاي امام شهيدان و گفتمان امام و رهبري معتقدند و گفتمان قانون گرايي در اين انتخابات پيروز شد و در واقع فتنه با راي مردم به گورستان تاريخ سپرده شد.آيت الله كعبي با اشاره به فتنه سال 88 افزود: عوامل داخلي دشمنان و فتنه گران القا مي كردند كه يك دسته از مردم با نظام قهر كردند اما مردم نشان دادند كه امروز همه پاي نظام ايستاده اند و به فكر اسلام و سربلندي در چارچوب نظام جمهوري اسلامي و پرچمداري ولي فقيه هستند.وي يادآور شد: از فرداي انتخابات رقابت ها بايد به رفاقت تبديل شوند؛ تنوع راي بين آحاد ملت نبايد سبب كدورت شود زيرا راي يك امر كاملامحترم بوده و حق مردم است كه به هر كسي كه مي خواهند راي دهند و مهم اين است كه به تكليف عمل كرده باشند.
    

 روزنامه رسالت، شماره 7845 به تاريخ 26/3/92، صفحه 2 (سياسي)

ارسال سوال