دسته‌بندی مقالات جدیدترین مقالات مقالات تصادفی مقالات پربازدید

جدیدترین مقالات

مقالات تصادفی

مقالات پربازدید

بیانیه آیت الله کعبی به مناسبت شهادت دلاورمرد رشید اسلام شهید احمد حیاری

بیانیه آیت الله کعبی به مناسبت شهادت دلاورمرد رشید اسلام شهید احمد حیاری
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله کعبی؛ در پی شهادت دلاورمرد رشید اسلام  شهید "ﺍﺣﻤﺪ ﺣﯿﺎﺭﯼ ” ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﻩ ﮔﺮﺩﺍﻥ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﯿﻦ ‏( علیه السلام ) ﺷﻮﺵ آیت الله کعبی طی بیانیه ای شهادت رزمنده قهرمان مدافع حرم را تبریک و تسلیت گفتند. متن بیانیه به این شرح است.


collage-20150828021433415-20150828022551

بسم الله الرحمن الرحيم  قال الله تعالی يا ايها الذين امنوا اذا لقيتم فئة فاثبتوا واذكروا الله كثيرا لعلكم تفلحون 

    فرمانده گردان امام حسين عليه السلام شهرستان شوش  سروان پاسدار مرحوم احمد حياری به خيل شهيدان پيوست. 
جبهه مدافعان حرم در اين دوران، جبهه ايمان و تقوی و شرف ومردانگی وجبهه مقاومت و ايستادگی و جبهه اتكای به قدرت الهی، جبهه فلاح و رستگاری و اطاعت از خدا و رسول و اولی الامر و خط اول جهاد فی سبيل الله در برابر كفر و نفاق است.  
ميدان رزم مدافعان حرم ،جبهه مقابله با آمريكا وصهيونيسم و مزدوان جهاني آنان و ميدان معامله با خدا و ميدان فوز عظيم است.
 شهيد مجاهد پاسدار سرافراز احمد حياری در ميدان  بزرگ وظيفه شناسی با رادمردی و صلابت و استواری و راستی به عهد الهی عمل كرد و قهرمان شهيد سعيد و پيشگام راست قامت جاويد گرديد.
 شهادت اين مرد بزرگ خدائی را به عموم ملت بزرگ ايران و مردم ولايت مدار و شهيد پرور استان خوزستان و مردم شهرايمان و تمدن و فرزانگی شهر دانيال نبی، شوش قهرمان و بستگان و دوستان و پاسداران و همرزمان و خانواده شهيد تبريك و تسليت عرض مي نمايم و براي كليه داغديده گان صبر جميل واجر جزيل مسألت مي نمايم  و براي آن مرحوم غفران و رحمت و رضوان الهی و حشر با اوليای أطهر محمد و آل محمد خواهانم.
  ازخداوند متعال مسألت مي نمايم در تدوام راه شهيدان با دفاع از اسلام و مكتب اهل بيت عليهم السلام و درمسير امام و ر هبری و حفظ نظام اسلامی و خدمت صادقانه به مردم عزيزمان به دولت و ملت توفيق بيشتر عنايت نمايد.
 بمنه وكرمه
 الأقل - عباس كعبی نماينده مردم شريف خوزستان در مجلس خبرگان 1394/6/5

ارسال سوال