دسته‌بندی مقالات جدیدترین مقالات مقالات تصادفی مقالات پربازدید

جدیدترین مقالات

مقالات تصادفی

مقالات پربازدید

آیت الله کعبی، نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ارتحال سید وجیه، سید نور هاشمی را تسلیت گفت؛

با غم و اندوه فراوان رحلت سلاله رسول صلی الله علیه و آله و سلم و آل رسول علیهم السلام، مرحوم مغفور له سید نور هاشمی را تسلیت عرض می کنیم. ایشان شخصیتی، مومن و صالح و آگاه و فعال و اجتماعی بودند. درد مردم را حس می کردند و در جهت خیر و اصلاح بی هیچ خستگی و درماندگی گام می نهادند. این سید ارجمند، همه امکانات خود را در راه خدمت به اسلام و اهل بیت علیهم السلام و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفت.

به این مناسبت اندوهبار، به جامعه ولایتمدار، عشایر غیور، علی الخصوص خانواده و فرزندان و سادات آل مهدي بيت سيد نور گرامی و دوستان مرحوم و اهالی شریف "حمیدیه" و "دهکده" تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال خواستارم، ایشان را با اولیائش و اهل بیت علیهم السلام محشور فرماید و به بازماندگان و خانواده مکرم صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید. ... ادامه مطلب

پیام آیة الله كعبى به مناسبت آغاز سال جدید شمسی

آغاز سال ١٣٩٧ هجری شمسی را به آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی، ‌عاشقان أهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، بویژه به خانواده های شهدای سرافراز و جانبازان و آزادگان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.



تحول بهاری، آیت جمال الهی و روزی نو برای تحول انسانیت در مسیر توحید و عدل و معاد است. درس بهار، درس محاسبه نفس و رهائی از غفلت است.

... ادامه مطلب

در روز قدس با زبان روزه و با معنویت و یکپارچگی همه باید فریاد آزادی قدس شریف را سر دهیم

آیت الله کعبی: استراتژی امام خمینی در واقع بر این بود که امت اسلامی را به سمت تحقق حاکمیت اسلام و اجرای قوانین و مقررات اسلامی و بسیج امت اسلامی در مقابل شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیست‌ها هدایت کنند.


عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در روز قدس با زبان روزه و با معنویت و یکپارچگی همه باید فریاد آزادی قدس شریف را سر دهیم چون فریاد آزادی قدس همان جهاد دفاعی است که بر هر مرد و زن واجب کفایی است.



آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: روز قدس راهبرد پایه‌ای امام خمینی (ره) برای دفاع از اسلام و مسلمانان است که اهمیت روز قدس امسال به مراتب بیشتر از سال‌های گذشته است.



وی تصریح کرد: اگر اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را به دو بخش قبل از انقلاب و بعد از آن تقسیم کنیم سال به سال آرمان فلسطین و آزادسازی قدس در نزد امت اسلامی روشن‌تر و به آزادی قدس نزدیک‌تر شده‌ایم.
... ادامه مطلب

آیة الله کعبي پیروزی تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال را تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی، نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پیروزی تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال را تبریک گفت. متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم كسب عنوان قهرماني تيم پرانگیزه وبا عزم واراده فوتبال استقلال خوزستان درمسابقات جام برتر کشور ' لبخند شادی را برچهره رنجور خوزستانی های فداکار نشاند' ونشان داد که حماسه قهرمانی فوتبال در میدان دانش و ایمان وکارافرینی و اشتغال ورفع معضلات اجتماعی وتوسعه همه جانبه استان درمقایسه با استانهای دیگر با توجه به منابع طبیعی وانسانی واین همه استعداد سرشار جوانان ' قابل تکرار است' وخواستن توانستن است همدلی وهمزبانی وغیرت خوزستانی وعزم واراده وتوزیع نقش وتقسیم شایسته پست ها ونقش ها وصبروتحمل وامیدوتلاش وکارتیمی هماهنک واعتماد به همدیگر وکار وتلاش درکنار هم واهتمام به جوانان وباز پروری توانمندیهای اجتماعی ' درس وشکر این پیروزی است 'اینجانب با تبریک این پیروزی مسرت بخش به هم استانیهای عزیز وکلیه فوتبال دوستان وتشکر از کلیه بازیکنان قهرمان ومربی وسرمربی وعوامل ومدیران باشگاه استقلال خوزستان و هیات فوتبال استان وارزوی موفقیت در بازیهای اسیائی وبا تکریم شهیدان وجانبازان قهرمان از خداوند متعال مسالت می نمایم دل مردم عزیزمان رابا گشایش در زندگی ورفع گرفتاریها وتعجیل در فرج امام زمان عجل الله فرجه الشریف شاد گرداند بمنه وکرمه الاقل عباس کعبی نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ... ادامه مطلب

آیت الله کعبی در سالگرد ارتحال امام خمینی قدس سره الشریف در آبادان

آیت الله کعبی در سالگرد ارتحال امام خمینی قدس سره الشریف در آبادان: یکی از تحریفها در نهضت امام این است که به جای دولت و انقلاب اسلامی می خواهند انقلاب ملی و دولت ملی را جابیاندازند.
آیت الله کعبی امروز و در سالگرد ارتحال امام خمینی قدس سره الشریف با حضور در جمع مردم ولایتمدار آبادان در مصلای این شهر به سخنرانی پرداختند. فرازهایی از بیانات ایشان به این شرح است.







قال الله تعالی في محکم کتابه و مبرم خطابه: و نريد ان نمن على الذين استضعفوا فى الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثين و نمكن لهم فى الارض و نرى فرعون و هامان و جنودهما منهم ما كانوا يحذرون ... ادامه مطلب

از شورای عالی آب وهیات دولت و دستکاه های نظارتی کشور می خواهم قانون و شرع را اعمال کنند

بسم الله الرحمن الرحيم

انتقال آب کارون به فلات مرکزی برای مصارف کشاورزی و صنعتی براساس آنچه در مساله "بیست و نهم" إحیای موات "تحریر الوسیلة" امام راحل قدس سره الشریف و مسائل بعد از آن آمده است، حرام شرعي وضمانت آور است. زیرا برخلاف حق سبق و اولویت در موارد تزاحم حقوق و باعث ضرر فاحش به مردم شریف استان خوزستان، خشک شدن و مردن هزاران هزار هکتار نخلستان و زمین کشاورزی است.

محرومیت از آب کشاورزی حتی در کشت صیفی جات تاثیر منفی گذاشته و نیز باعث تغییر اکوسیستم طبیعی استان خوزستان و یک جنایت محیط زیستی شده است.
... ادامه مطلب

بیانیه آیة الله عباس كعبى در پی جنایت تروریستی صبح امروز در اهواز

حادثه کور تروریستی، تکفیری ها و مزدوران آمریکا و صهیونیست و آل سعود در اهواز نشانه ی یأس و زبونی و استیصال و درماندگی دشمنان اسلام وانقلاب و ایران است.

این جنایت وحشیانه در پی شکست های پی در پی آنان از جبهه مقاومت و نیز خلق حماسه عاشورایی در دهه محرم توسط مردم خوزستان بویژه در مناطق عربی است و بیانگر آن است که دشمنان به بن بست رسیده اند.

ملت عاشورایی ایران اسلامی و مردم انقلابی و ولایتمدار خوزستان و اهواز با بصیرت و یکپارچگی و عشق و وفاداری به مکتب حسینی و پیروی از خط امام و رهبری در برابر دشمنان در صحنه با وحدت و برادری حاضر هستند و چشم فتنه وهابی های مزدور سعودی را کور خواهند کرد.

مشت آهنین و ضربه کوبنده و تنبیه کننده پاسخ این جنایتکاران ضد بشری است. ... ادامه مطلب

بیانیه آیة الله كعبى در پی حادثه ناجوانمردانه حمله مسلحانه منافقین به حوزه علمیه و مرکز علمی فرهنگی امام حسین علیه السلام

مردم فهیم و انقلابی خوزستان السلام علیکم و رحمة الله و برکاته



شما مردم ‌ولایتمدار و وفادار همیشه حاضر در صحنه دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام و انقلاب و کشور هستید و نسبت به توطئه ها و مکر شیاطین کاملا اگاه و بصیر هستید و درجریان هجوم مسلحانه و کینه توزانه خفاشان شب پرست به ‌حوزه علمیه و مرکز علمی مذهبی امام حسین علیه السلام قرار گرفته اید.



هدف این مزدوران بیگانه و دشمنان دین وملت وکشور، ‌جنگ روانی و تضعیف روحیه ها و ایجاد تفرقه و شکاف دربین صفوف به هم فشرده مردم و نیز توهین به چهره های مردمی و هتک مقدسات دینی و مذهبی و برهم زدن آرامش روحی وروانی و امنیت مردم است. ... ادامه مطلب

بیانیه آیت الله کعبی به مناسبت شهادت دلاورمرد رشید اسلام شهید احمد حیاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله کعبی؛ در پی شهادت دلاورمرد رشید اسلام شهید "ﺍﺣﻤﺪ ﺣﯿﺎﺭﯼ ” ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﻩ ﮔﺮﺩﺍﻥ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﯿﻦ ‏( علیه السلام ) ﺷﻮﺵ آیت الله کعبی طی بیانیه ای شهادت رزمنده قهرمان مدافع حرم را تبریک و تسلیت گفتند. متن بیانیه به این شرح است.
... ادامه مطلب

بیانیه آیت الله کعبی در محکومیت اعدام شهید شیخ نمر النمر به دست سفاکان سعودی

قال الله تعالی :

و ما نقموا منهم إلا أن یومنوا بالله العزیز الحمید

سرانجام روحانی مبارز و چهره نام آشنای شیعیان منطقه مظلوم شرقیه عربستان سعودی توسط رژیم ستمکار و جنایت پیشه آمریکایی صهیونستی آل سعود به فیض عظیم شهادت نائل و به لقاء الله شتافت. با عرض تسلیت به ساحت بقیة الله الأعظم عج و مراجع و رهبری عظیم الشأن و حوزه های علمیه و امت اسلامی و مردم آگاه و بیدار منطقه و شیعیان مظلوم منطقه شرقیه نکاتی را به عرض می رسانم:

1- ارتکاب این جنایت، اشتباه محاسباتی و خطای استراتژیک آل سعود است که نشانه جهل، کینه توزی، حماقت و خیره سری حکام ظالم آل سعود است که سقوط و اضمحلال این رژیم دست نشانده را شتاب خواهد بخشید.

2- خون شهید، حرکت بیداری اسلامی را شتاب و منطقه را بیدارتر خواهد کرد. شعله نهضت اسلامی، فراتر از تصور حکام منطقه خواهد بود و نقطه عطفی در تحولات منطقه خواهد شد.
... ادامه مطلب

ارسال سوال